November 8, 2012

Saya join GA 2012 Nurul Yui

Views

Assalamualaikum , Harini putra join GA from Nurul Yui , sape nak join boleh tekan banner diatas :) 
5) " saya join GA 2012 Nurul Yui kerana..." blognya yang sangat cantik dan comel juga menarik perhatian putra untuk join GA nih :) 
"Pemenang ditentukan melalui cabutan undi dari daku sendiri. Aku akan update entry siapa yang join dan pemenang akan diumumkan sebelum 1/12/2012 atau lebih tepat pada 30/11/2012. Moga anda faham semuanya ya." 


Kbye Assalamualaikum :) 


Lepas baca komen tau , Sorry kalau terkasar bahasa.

3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

lgkp! tq join ya..awak no 24.. nanti allert okay =_=

Nurfara Hani said...

saya pon join jugak GA ni.. Bw n follow sini:)

http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

Unknown said...

singgah dan follow.. #705
dari segmen yg same..

http://wanuriizatiey.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

 
100% COPYRIGHT BY PUTRA AMIRUL
This blog fully designed by Putra Amirul (Denim Template) | Don't you dare want to copy it | Alright Reserve by Putra Amirul