November 30, 2012

Petua Menghilangkan Jerawat

Views

Assalamualaikum , 
Ni tips atau Petua untuk Menghilangkan tangan. Eh ? Jerawat ! sape yang ada jerawat tu joom ikut cara Ustaz Azhar Idrus. Isyallah menjadi :) 


Dah ? Nanti buat tau. Putra pun nak buat nanti sebab dah mula tumbuh jerawat kat muka nih -.- Bencinya !. kbye Assalamualaikum :) 



Lepas baca komen tau , Sorry kalau terkasar bahasa.

4 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

dh rupe pakar kecantikan lak. orang yang bertanye soalan pun... hahaha

♫ ‏Putra Amirul ♫ ‏ said...

@Rapunzeel Cikilolo Haha , kan :) tapi bagus jugak dia tanya soalan tu , manfaat untuk semua :)

Aqilah Wahid said...

Berkesan ke ? kalau berkesan nak jugak try.. hihihi..

♫ ‏Putra Amirul ♫ ‏ said...

@Aqilah Wahid Haha , taktahu . putra pun baru tahu je nih . nanti nak try jugak :)

 
100% COPYRIGHT BY PUTRA AMIRUL
This blog fully designed by Putra Amirul (Denim Template) | Don't you dare want to copy it | Alright Reserve by Putra Amirul