November 29, 2012

Publisiti Murahan ? Opps !

Views


Assalamuaalaikum.

Trend sekarang semakin menjadi-jadi "kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi" wahai sahabatku. Siapa kat sini twitterer or facebooker mesti tahu pasal ni kan --> 




Nak bogel depan giant. Eh ? Pavilion !. nak potong ____ dia sendirilah. OMJAAAII ! takde kerja lain #JustSaying nampak sangat PUBLISITI MURAHAN kan ? dah ramai yang buat macamni pertaruhkan sesuatu yang tidak patut macam "Eh ! kalau Malaysia menang malam ni , aku akan cuci pinggan kedai mamak belakang rumah nenek aku" #Contoh. Haha... then bila Malaysia menang habis ah *terkedu* *pengsan* AMBIK KAU ! then mula statement : 

- *Eh ! aku kena hacklah tadi*
- *Sape yang hack aku tadi* 
- *Tutup account twitter and facebook* 

Hahahaha... Semua ni lawak. Sebenarnya semalam putra on twitter penuh dengan cerita ni. Banyak ayat yang "kurang menyenangkan".So , putra off kejap tengok tv. Then bukak balik Bagus ! dah habis cuma segelintir jelah -.- Teruklah diaorg tuntut janji. Mesti terkencing orang tu. #JustSaying 

Pengajaran : Disini putra rasa tak perlu kot buat statement macam tu "nanti aku bogel lah" " tangkap gambar duckface lah". ke apa ke . tak perlu ! ia akan mengakibatkan kan malu sendiri nanti ! dan kita jangan percaya 100% benda ni. MUNGKIN *mungkin jelah. diaorg kena hack ke apa ke ? kan ? #ThinkPositive.

Kan bagus kalau cakap : 
"kalau Malaysia menang aku nak sujud syukur kepada Allah kerana telah memudahkan permainan semalam untuk pasukan malaysia"
Betul tak ? btw Putra nak ucapkan Taniah kepada pasukan Harimau Malaya ! mereka telah bagi rakyat malaysia tidur nyeyak mimpi indah. *ayat aku -.- Haha... Bukan sikit dia kalah kan ! Banyak tahu tak ! taniah Rajagobal ! :D Kbyebye ! Assalamualaikum . Ambil semua ni sebagai pengajaran kay ! ;) .


Lepas baca komen tau , Sorry kalau terkasar bahasa.

2 comments:

Ammelia Yusoff said...

betol2. macam-macam orang buat nak dapat publisiti murahan =,="

 
100% COPYRIGHT BY PUTRA AMIRUL
This blog fully designed by Putra Amirul (Denim Template) | Don't you dare want to copy it | Alright Reserve by Putra Amirul