October 22, 2011

Nothing !

Views


Hari ni , aku bgn kul 9pg hahahah... sbb kan ari ni cuti hahah ! aku breakfast mee goreng ngan air coklat dutch lady je nothing awesome !! hahaah ! .. <3 ..  then  aku just chatting ngan Nik Mizani kawan sekelas aku ! smpai kul 3 ptg ! pastu ayah aku ajak gi Econsave ! because nak belikan for birthday amir my cousin tommorow ! lps dah shopping kitaorg terus gi umah amir kat ..Ladang Tuan Mee !! pastu mak dia hidangkan nasi ngan sup tulang Yum2 !! hehehhe ... then kitaorg balik ! amir pun ikut sekali ! diorg terus gi taman ! aku duk umah je .. my father and my mother gi tgk umah kat Kiambang cause kitaorg nak pindah bulan dpn kowt !! then aku pun main game ngan amir kat atas umah !! WWE !! Besttttttt !!! amir tidur kat umah aku ari nie !! oklah tu je yg aku nak ckp !! Bhai !!

Lepas baca komen tau , Sorry kalau terkasar bahasa.

No comments:

 
100% COPYRIGHT BY PUTRA AMIRUL
This blog fully designed by Putra Amirul (Denim Template) | Don't you dare want to copy it | Alright Reserve by Putra Amirul