October 25, 2011

Bye ! AFFAN ~~~~

Views

ari nie dalam kul 8 pg  Affan and family dah nak balik ... bapak aku yg kena hntar gi JALAN DUTA ! aku tak ikut ... maklong give mee RM 10 !!! weeee !!! i like !!! then aku kena jaga adik aku sbb tulah ari nie tak dtg sklh !! buat sume kwn2 aku bukan saje2 nak ponteng aku ponteng ada sbb kalau tidak aku gi sklh lagi bagus k ! jgn main tuduh je especiallly budak kelas aku !! hish !! k lah tak nak sembang pasal tuh .... erm... then aku and bapak aku gi umah amir ..... balik je umah aku start bukak blog !! hehe ... tulah keje aku ... then adik aku , Aleeya (first sister) van dia dah smpai nak hntar dia ... pastu kitaorg pelik pasal pakcik tuh loceng umah padahal selalunya adik aku keluar then jalan terus ... bapak aku pun keluar .. pastu pak cik azman cakap yg adik aku tertidur lena dlm van hahahah siap baring lagi,.. ( takde lah tu tmbah je .. sebenarnyer dia tidur duduk je bukan baring heheh ) ayah pun kejutkan dia .. dia bangun then kitaorg sume gelakkan dia ... yelarh tidur lmbat !! patu smpai tertidur kat van hehehe ... k lah tgn dah penat menulis nih ... nanti kita jumpa lagi k !! bhai !!
Lepas baca komen tau , Sorry kalau terkasar bahasa.

No comments:

 
100% COPYRIGHT BY PUTRA AMIRUL
This blog fully designed by Putra Amirul (Denim Template) | Don't you dare want to copy it | Alright Reserve by Putra Amirul