October 29, 2011

Best Gak ari nie !!!

Views



 

hurmmmm .. Hyeee !! ari nie pagi2 aku tolong mak aku .... jual NASI LEMAK !! erm,... knp !! ada masalh ke kalau jual nasi lemak !! dosa ke !! jangan pndang hina tau !! hahaha !! jst kidding !! takdelah !! ada SEBAHAGIAN dari kwn2 aku mcm perli aku .. aku mmg menyampah kalau camtuh !! hope korang tak camtuh .. tau tak tadie kan sorang je dah smpai 30 ringgit kena byr for nasi lemak je !! hahaha !! betul !! tak cayer .. tanyer aku !! tanya ........... AKU !! hahaaa !! then lepas balik dari tmpat berniaga my mom give me ......
byk lah bg aku yg BUDAk2 nih hahahhaaha !!! budak ke !! hahaha !! whatever lah !!! thax mom love you  <3 soooo much  
                                                                

Lepas baca komen tau , Sorry kalau terkasar bahasa.

No comments:

 
100% COPYRIGHT BY PUTRA AMIRUL
This blog fully designed by Putra Amirul (Denim Template) | Don't you dare want to copy it | Alright Reserve by Putra Amirul