November 30, 2011

Rumahku Syurgaku ~

Views

Ari nie aku dah nak pindah setelah semua barang telah di transportkan ke rumah baru ... Sedih bercampur gembira kerana nak meninggalkan rumah lama , cousre dah 4 tahun setengah duduk kat umah tuh ... Bertarikh 30 NOV 2011 ~ 
aku meniggalkan rumah yg telah banyak memberi kenangan yang bercampur baur ....
.
.
.
Eh3 Cop2 ... Korang mesti nak termuntahkan baca ayat2 mengarut yg aku tulis tuh ... 
hehehehe... 
Tak cuma kitaorg cousre dekat ngan tempat berniaga mak aku .. 
Kalau korang nak tgk gmbar umah aku boleyh je ... jap aku upload eh ...
.
.
.
.
.
Done ~ TApi 1 jelarh ... hehe .. ^_^ 

Sad :( ~

Lepas baca komen tau , Sorry kalau terkasar bahasa.

No comments:

 
100% COPYRIGHT BY PUTRA AMIRUL
This blog fully designed by Putra Amirul (Denim Template) | Don't you dare want to copy it | Alright Reserve by Putra Amirul